2011. február 26., szombat

Clubul Francez la Braşov

 În 23 februarie, clubul nostru a fost invitat la sediul Alianţei Franceze din Braşov. Am fost primiţi cu foarte mare căldură de conducerea Alianţei. Am fost întâmpinaţi cu prăjituri franţuzeşti. Am vizitat biblioteca. Am vizitat de asemeni ţi expoziţia de foto subacvatic HIDRO-GENE.
În lumea miraculosă a lumii subacvatice am fost introduşi de însăşi autoarea fotografiilor , doamna Christel Stratinovici, originară din Franţa. Ea ne-a prezentat chiar şi instrumentele cu care realizează aceste fotografii artistice.
În încheierea programului nostru am vizitat puţin  Biblioteca Judeţeană ,,George Bariţiu"
şi Colegiul Naţional ,,Áprily Lajos", două instituţii cu care Alianţa Franceză este în colaborare.
Mulţumim pe această cale Alianţei Franceze pentru suport şi pentru primirea deosebită!

Nincsenek megjegyzések: