2009. április 5., vasárnap

TIMPUL ZBOARĂ

Am avut trei săptămâni destul de obositoare.

1. Am organizat două American Cornere împreună cu Erin Aldrich şi Mike Luke.

a) Erin Aldrich a discutat cu cititorii noştrii despre folosirea optimă a mijloacelor media.


b) Mike Luke ne-a provocat să medităm despre dezvoltarea oraşului nostru.


2. Am avut proiecţii de filme aproape în fiecare zi. Ba a fost şi zi când trei clase au venit unul după altul!

3. L-am trimis acasă pe Flat Bridgette, la cititorii bibliotecii din Rose Hill Elementary School /Omaha / Nebraska / USA.


4. Au fost de asemeni şi evenimente pe care nu noi l-am organizat, dar am fost gazde.

a) MICUL PRINŢ de Exupéry a fost citit, desenat, discutat de elevii clasei a IV-a, sub îndrumarea doamnei învăţătoare Forró Viola.


b) Unele echipe s-au pregătit la noi pentru Întrecerea de 8 ore, organizată de şcoala noastră.



5. Biliotecarul a participat la conferinţa organizată de Asociaţia Bibliotecarilor Maghiari din România. Titlul conferinţei: ,,Bibliotecarii în faţa noilor provocări" .

Nincsenek megjegyzések: